vrijdag 27 maart 2015

Februari 27 2015 Catina en Nicu wandelen voor het eerst samen in het park



Boekarest.

Carmen liet ons vandaag weten dat zij en Adriana samen in het park bij Carmen flat hebben gewandeld met Nicu en Catina samen. Dit schreef Carmen ons

"Today I was with  Nicu and  Catina doggies and Adriana in the  park. Catina is extremely well outside, she was  very relaxed. She accepted for the first time the harness and leash and was walking verry nice at the leash.  There is absolutely no problem with Catina. I am extremely impressed by her. She was very often in my arms and very near to my body and behaved very relaxed. Catina wants to play with Nicu . Nicu was a support for Catina. I can not believe that all this is happening. I have many pictures and movies. I will download them on my computer and will send them to you.
Thanks to God! and you all !Love, Carmen

De eerste berichten waren dat Catina toch wel een bange hond was. Nicu was binnen een paar dagen gewend en speelde dat het een lust was (zie zijn adoptiepagina, doorklikken naar de blogspot), Catina was niet op haar gemak. Adriana heeft prachtig werk geleverd en heeft Catina zelfvertrouwen gegeven. Wij zijn blij.
Een en ander houdt in, dat we broer en zus en maart uit Boekarest kunnen halen.

Hieronder het filmpje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten