donderdag 19 maart 2015

Januari 30 2015 Nog een bericht over de blinde podenco Lucy



Bij het bericht over de blinde Lucy (23 januari) stond een oude foto, gemaakt in Spanje. Lucy's vrouwtje stuurde nog ééntje toe waarop Lucy op hun terras staat met poes Thijsje die overduidelijk op zijn gemak is. Elly beloofde binnenkort nog wat foto's te sturen.
Het goede nieuws is vertaald en aan Lucy's vorige bazinnetje Carmen Mateo gestuurd. Die was zo blij: "Muchisimas gracias. Se me saltan las lagrimas de alegria cada vez que tengo noticias de "mi" Lucitita. Nunca me imagine que tendria tanta suerte. Por favor, mandadle un saludo muy agradecido a su familia".
Ofwel: Heel veel dank. Vreugdetranen springen in mijn ogen elke keer als ik nieuws krijg van mijn Lucetita. Nooit had ik me kunnen indenken dat ze zoveel geluk zou hebben. Stuur asjeblieft een hele dankbare groet naar haar familie.
En deze bemoedigende berichten kunnen ze in Spanje wel gebruiken. Op dit moment geeft Carmen dagelijks voer aan een broodmager, zwangere herder, die rondzwerft om haar huis. Ongetwijfeld door een baas eruit geschopt. Maar om die ook weer op te nemen naast de 18 dieren die ze al heeft, is ondoenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten